زندگی

ساخت وبلاگ

جاذبه های گردشگری کیف پایتخت اوکراین

  • جاذبه های گردشگری کیف پایتخت اوکراین

    جاذبه های گردشگری کیف اوکراین شامل اماکن مذهبی مانند کلیسای جامع کیف، بچرسک لاورا، کلیسای سنت اندرو، کلیسا جامع رستاخیز مسیح و کلیسای سن سوفیا است.

    کیف پایتخت کشور اوکراین و بزرگترین شهر آن می‌باشد. رودخانه دنیپر از بین این شهر عبور می‌کند و شهر به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند. از نظر تقسیمات کشوری این شهر دارای ادارات جدا و مستقل از استان کیف بوده و در واقع می‌توان گفت بصورت مستقل و جداگانه اداره می‌شود. کیف مرکز فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و علمی اوکراین بوده و بزرگان و دانشمندانی زیادی در این شهر زاده و زندگی نموده‌اند.

    مراکز سیاسی و دفاتر سفارتخانه‌های خارجی این شهر در منطقه گوامی اینوگیت و مراکز اداری شهر در منطقه استویاتوشنسکی قرار دارد. این شهر در شمال این کشور واقع شده و هفتمین شهر پرجمعیت اروپا پس از شهرهای استانبول، مسکو، لندن، سن پترزبورگ، برلین و مادرید است. این شهر از قرون گذشته مرکز سلسله‌های پادشاه روس تبار بوده و در بین ملل روس زبان هنوز هم به عنوان مادر شهرهای روسیه نامیده می‌شود. در این مطلب نگاهی به مهم‌ترین جاذبه های گردشگری کیف انداخته‌ایم.

    1. بچرسک لاورا

    بچرسک لاورا (Pechersk Lavra) ساخته شده در سال ۱۰۵۱ میلادی، یک مرکز مهم مسیحیت ارتدوکس شرقی، صومعه‌ای تاریخی و احتمالا مشهورترین معبد اوکراین است که سالانه میلیون‌ها نفر از گردشگران، مسافرین و زائران را جذب می‌کند. بخش باور نکردنی این معبد، شبکه بزرگی از غارها و راهروهای زیرزمینی است که ظاهراً در اطراف غار «سن آنتونی» کیف در قرن 11 بنا شده‌اند. پس از آن بسیاری از مقدسین در این غارها دفن شدند. توجه داشته باشید که خانم‌ها باید برای ورود به لاورا، حجاب داشته باشند.

    کیف

    2. قدم زدن در کرِشچاتیک

    «کرِشچاتِیک» (Khreshchatyk) جاده اصلی کیف اوکراین ، یک خیابان بزرگ ۱.۲ کیلومتری از شمال شرق به جنوب غرب است  که از میدان معروف شهر عبور می کند. این خیابان زیبا آخر هفته‌ها تبدیل به پیاده‌راهی عظیمی برای عابران می‌شود و با جاذبه‌های منحصر به خودش، مکانی مناسب برای پیاده‌روی عصرگاهی و تمدد اعصاب است. از جمله دیدنی‌های کرِشچاتِیک می‌توان به بازارهای داخلی، «گایِورادا» (Kyivrada- شورای شهر)، «مایدان» (Maidan) و «کمان دوستی مردم» که بنایی بزرگ مربوط به سال ۱۶۴۵ و نمادی از اتحاد روسیه و اوکراین است، اشاره کرد.

    3. موزه ملی چرنوبیل

    فاجعه‌ای که در نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل اتفاق افتاد، بدترین رویداد هسته‌ای دنیا بود. پریپیات (Pripyat) نزدیک‌ترین شهر به راکتور، که فقط سه کیلومتر با آن فاصله داشت، قبل از فاجعه دارای جمعیت ۴۹ هزار نفری بود. بیشتر آنها خانواده‌های کارکنان نیروگاه هسته‌ای بودند. اکنون کسی در این شهر زندگی نمی‌کند و متروکه شده است.

    سطح بالای تشعشعات اتمی باعث شد که بیش از ۱۰۰ هزار نفر از چرنوبیل و مناطق اطراف آن تخلیه شوند. این حادثه‌ی تلخ که در سال ۱۹۸۶ به وقع پیوست در تاریخ این ملت ثبت شد و تا مدت‌ها نتایج و عواقب آن اهالی اوکراین را آزار می‌داد. اگر نتوانستید به شهر چرنوبیل سفر کنید، در موزه‌ی ملی چرنوبیل در کیف می‌توانید در مورد این فاجعه بیشتر یاد بگیرید.

    4. کلیسای جامع سن سوفیا

    کلیسای جامع سن سوفیا یکی از برترین آثار معماری و تاریخی اوکراین و پربازدیدترین جاذبه‌ی گردشگری کیف است. این کلیسا بسیار زیبا، آرامش‌بخش و دیدنی است. موزاییک‌های قرن یازدهمی آن توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. یک برج ناقوس با چشم‌اندازهای زیبا و دیدنی از شهر بر فراز این کلیسا قرار دارد. نقاشی‌های هزارساله‌ی کلیسا، از مهم‌ترین دلایل جذابیت آن هستند؛ تصاویری که شما را مسحور زیبایی و شکوه خود می‌کنند.

    کلیسا سن سوفیا

    5.موزه مینیاتوری

    حتما دوست دارید کوچک‌ترین کتاب دنیا را از نزدیک ببینید یا مهره‌های شطرنج طلایی که روی میخ جا می‌شوند و همینطور کاروان شتر در سوراخ سوزن! موزه‌ی اشیای مینیاتوری جایی است که در آن می‌توانید این اشیای کوچک و جذاب را از نزدیک ببینید. این موزه در محل کلیسای ارتدکس شرقی Pechersk Lavra قرار دارد که این کلیسا هم یکی از آثار میراث جهانی یونسکو است.

    6. گیت طلایی

    گیت طلایی برای آخرین بار در سال ۱۹۸۲ بازسازی شد تا بقایای به جا مانده از دیوار دژهای قرون وسطایی برای همۀ وقت} پابرجا بماند. دیوار در اصل در سال ۱۰۱۷ ساخته شد و دروازه ورودی اصلی به شهر بود. در طول تاریخ این دژ حملات بسیاری را متحمل شد و در قرن ۱۳ تا حدود زیادی توسط مغولان از بین رفت. این اثر که در یونسکو هم به ثبت رسیده یکی از جالب‌ترین نقاط شهر هست.

    کیف اوکراین

    7.باغ گیاه شناسی ملی

    باغ گیاه شناسی ملی كه متعلق به آکادمی ملی علوم هست در نزدیکی ساحل رودخانه دنیپر واقع شده هست. تماشای باغ با گل‌‎هاي یاس در فصل بهار یکی از لذت‌هاي سفر به کیف هست. در نزدیکی باغ صومعه ویدوبیچی «Vydubychi» قرار دارد که متعلق به قرن ۱۱ هست و ارزش بازدید دارد.

    کیف اوکراین دارای بازارهای خیابانی دوست داشتنی است. در تابستان مانند این است که هر هفته یک بازار خیابانی جدید موقت برپا می‌شود، بخش جالبتر این بازارها، برپایی رویدادهای مختلف است، مانند «پیک نیک‌های هنری»، که توسط تلویزین «اسلاو فرولووا» (Presenter Slava Frolova) ساماندهی می‌شود. در این بازارها مجموعه ای از لباس‌ها و اقلام دست ساز توسط طراحان حرفه‌ای اوکراینی و یا افراد عادی، اسباب بازی‌ها و کیک‌های خوشمزه ارائه می‌شود. همچنین در ماه اوت غذاهای ارزان قیمت و حتی یک فستیوال غذای خیابانی نیز برگزار می‌شود.منبع:مجله ستاره. مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : جاذبه,های,گردشگری,کیف,پایتخت,اوکراین,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 344 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 16:06

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 0:36

طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

  • طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    امروز طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی و شیک را مرحله به مرحله بشما اموزش خواهیم داد، به علاوه آموزش پخت زرشک پلو، طرز تهیه نودل گوشت و سبزیجات را هم بشما خواهیم آموخت. در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا بهترین دستور پخت ها رابه شما بیاموزیم.

    زرشک ازجمله موادی است که در اغلب غذا هاي ایرانی استفاده می شود و می توان آنرا در فروشگاه‌ها یافت. ازآنجایی‌که طعم زرشک تقریبا ترش‌مزه است عده اي از افراد که به طعم شیرین علاقه‌مندند کمی شکر به آن اضافه می کنند تا طعم آن شیرین شود، اما اگر شما به غذای ترش علاقه‌مندید از شکر استفاده نکنید. این غذا با مرغ تهیه می شود.

    = برای ۴ نفر

    = زمان لازم برای تهیه: ۲۰ دقیقه

    = زمان لازم برای پخت: ۱ ساعت

    مواد لازم

    = ۲ فنجان برنج

    = ۲ قاشق غذاخوری نمک

    = یک‌دوم فنجان زرشک خشک، خیس شده

    = ۲ قاشق غذاخوری شکر

    = یک‌دوم قاشق چای‌خوری زعفران ساوییده

    = ۵ قاشق غذاخوری کره

    = ۱ شماره سیب‌زمینی بزرگ

    = آب

    طرز تهیه

    ۱. برنج را چند بار بشویید تا کاملاً تمیز شود. سپس برنج رابه مدت نیم ساعت در آب قرار دهید و کمی نمک اضافه کنید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    ۲. در همین حین زعفران را در فنجان ریخته و یک‌چهارم فنجان رابا آب داغ پر کنید و کنار بگذارید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    ۳. یک قابلمه آب را روی دما بگذارید تا بجوشد سپس برنج خیس خورده و نمک را اضافه کنید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    ۴. برنج رابه مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی دما بگذارید تا بجوشد، زمانی که برنج نرم شد باید آنرا آبکشی کنید. درصورتی‌که برنج بیش‌ازحد نرم شود به هم می‌چسبد. بهترین زمان برای آبکشی برنج زمانی است که برنج از بیرون نرم و از داخل کمی سفت باشد. اینکار باعث می شود برنج در زمان سرو کردن ظاهر خوبی داشته باشد. سپس برنج را دریک آب کش بزرگ آبکشی کنید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    نکته: در زمان جوشیدن برنج آنرا هم نزنید.

    ۵. دوباره قابلمه را روی گاز قرار داده و ۲ قاشق غذاخوری کره اضافه نمایید. سیب‌زمینی‌ها را همانند تصویر یا به هر شکلی که خودتان دوست دارید خرد کرده ودر کف قابلمه قرار دهید. با اینکار برنج به کف قابلمه نمی‌چسبد، همچنین ته‌دیگ سیب‌زمینی خوشمزه‌اي خواهید داشت.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    ۶. برنج را اضافه کرده و درب ظرف را بگذارید. بگذارید برنج پخته و بخارش بلند شود «حدود ۳ تا ۵ دقیقه»، سپس دما را کاهش دهید. یک قاشق غذاخوری کره به روی برنج اضافه کرده و بگذارید تا یک ساعت در دمای کم بپزد.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    ۷. دو قاشق غذاخوری کره را در تابه ریخته و روی دما بگذارید. زرشک‌ها را آبکشی کرده و به تابه اضافه کنید. شکر و یک قاشق غذاخوری زعفران را اضافه کرده و خوب هم بزنید تا زرشک خوب با کره و شکر مخلوط شود. یک یا دو دقیقه این مخلوط را هم بزنید زیرا در غیر این صورت زرشک می‌سوزد.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    ۸. ۴ یا ۵ قاشق غذاخوری برنج را از قابلمه برداشته و با زرشک و آب زعفران باقی‌مانده مخلوط کنید. آنرا برای تزئین کنار بگذارید. برنج را در بشقاب ریخته و برنج همراه با زعفران و زرشک را بر بالای آن قرار دهید. ته‌دیگ سیب‌زمینی را هم به آن اضافه کرده و سرو کنید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    زرشک پلو خوش طعم و جذاب شما حاضر شده است

    در ادامه: طرز تهیه نودل گوشت و سبزیجات

    این نودل را می توان با سبزیجات موجود در یخچال آماده کنید. برای پختن این غذا باید چند مورد را درنظر بگیرید: ظرف را کاملاً داغ کنید. هرگز مواد زیاد را دریک ظرف کوچک سرخ نکنید، این اشتباه باعث می شود که مواد شما خوب سرخ نشود.

    شش قدم برای تهیه نودل ویژه با گوشت و سبزیجات

    ۱-نخستین قدم برای سرخ کردن سریع این غذا این است که تمام مواد را آماده کنید. سبزیجات را خرد کرده و به ترتیب درکنار اجاق‌گاز قرار دهید. «همیشه سس سویا را رقیق کنید، به این صورت که یک پیمانه سس سویا باشد و یک پیمانه آب، زیرا زمانی که سس سویا را داخل تابه داغ بریزید، آب اضافه‌شده تبخیر میشود و سس سویا باقی میماند.»

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    آماده کردن مواد اولیه

    ۲-نودل خودرا انتخاب کنید.

    نودل هاي بلند انتخاب خوبی هستند. آن‌ها را پخته و سپس خنک کنید. حتی میتوانید به‌جای جوشاندن نودل آنرا در آب خیس کنید. اینکار تنها ۱۰ دقیقه از وقت شما را میگیرد.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    نودل ها را پخته و سپس خنک کردن آن ها

    ۳-اول پروتئین «گوشت یا مرغ» را بپزید

    پس‌ از این که پروتئین سرخ شد نصف سس سویا را اضافه کنید. پروتئین را دریک بشقاب ریخته، تابه را تمیز کنید و دوباره روی حرارت بگذارید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    پختن گوشت و سپس افزودن سس سویا به آن

    ۴-سبزیجات را حرارت دهید تا کاملاً سرخ شوند.

    یادتان باشد ابتدا سبزیجاتی را سرخ کنید که به مدت‌زمان بیشتری نیاز دارند. اول هویج، بعد زنجبیل و سپس سیر.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    سرخ کردن سبزیجات

    ۵-همه ی مواد را در تابه بریزید و تفت بدهید تا حرارت ببینند

    نصف دیگر سس سویا را نیز اضافه کنید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    تفت دادن همه ی موارد باهم در تابه و افزودن سس سویا

    ۶-چاشنی‌ها را اضافه کنید

    تره و پیازچه – البته در غذا هاي آسیایی چاشنی لازمه غذاست، بنابر این اضافه نمودن آن اختیاری نیست. زیرا طعم و مزه را کاملاً تغییر میدهد.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    افزودن چاشنی ها

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : طرز,تهیه,زرشک,پلو,رستورانی,مجلسی,بهترین,طرز,تهیه,نودل,گوشت, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 174 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:37

پاورپوینت بررسی آثار باستانی اصفهان

  • پاورپوینت بررسی آثار باستانی اصفهان

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان بررسی آثار باستانی اصفهان در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 18 اسلاید شامل کاخ عالی قاپو، میدان نقش جهان (امام)، عمارت هشت بهشت، پل خواجو، میدان کهنه(سبزه میدان)، کوه آتشگاه، کلیسای وانک، منار علی، پل چوبی، مسجد جامع نایین، ابیانه، پل مارنان.

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت بررسی آثار باستانی اصفهان

    تعداد اسلاید: 18 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

    کاخ عالی قاپو

    میدان نقش جهان (امام)

    عمارت هشت بهشت

    پل خواجو

    میدان کهنه(سبزه میدان)

    کوه آتشگاه

    کلیسای وانک

    منار علی

    پل چوبی

    مسجد جامع نایین

    ابیانه

    پل مارنان

     

    قسمتی از متن پاورپوینت:

    بیشتر گردشگران بعد ازورود به شهر، یک راست به سراغ بناهای معروف عصر صفویه مانند سی وسه پل، میدان امام وعالی قاپو می روند و غرق در زیبائیهای آنها می شوند. شکوه این آثار بر کسی پوشیده نیست اما در این بین نباید از سایر آثار تاریخی اصفهان غافل بود.آثاری با قدمت چند هزارساله، که دریچه ای به تاریخ ما هستند ولی غبار بی توجهی بر چهره آنها نشسته تا در سکوت روزگار، در انتظار نگاهی کنجکاو باشند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,بررسی,آثار,باستانی,اصفهان, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 295 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 15:02

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود



آپلود عکس 


 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,پایدار,و,با,کیفیت, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 19:51

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : لوازم,ارایشی,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان و عمده, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 381 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 20:10

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 20:25

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 310 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 20:24

لینک دوستان

خبرنامه